meubelstoffen kopen Lars ME Brick T02
meubelstoffen kopen Lars ME Brick T02
-

Deze RAL-kleur is gelijk of dichtstbijzijnd aan de aangegeven ral kleur. U mag komen kijken in mijn stoffeerderij om deze materialen in het echt te zien. Kleurafwijkingen en tekstfouten voorbehouden.

✓ Gratis verzenden vanaf €175!     Wij verkopen géén imitatie, alleen A-merk    Minimaal 3 jaar fabrieksgarantie    ✓ 25 jaar ervaring en gratis advies!
meubelstof kopen Lars ME Brick T24

meubelstof kopen Lars ME Brick T24

stoelen bekleding kopen Lars ME Brick T06

stoelen bekleding kopen Lars ME Brick T06

meubelstoffen kopen Lars ME Brick T02

Normale prijs € 51,54 Speciale prijs € 46,90

Deze mooie fijne geweven meubelstof met een mooi ingeweven design. Dit design,s streepjes zijn ongeveer 1 A 3 cm lang, u kunt hier rekening mee houden maar dit valt niet op dat het niet op patroon loopt doordat dit al een druk patroon is. Deze voelt stevig aan, en kan worden toegepast voor elk soort stoffering binnenshuis en [bedwanden] en decoratief gebruik zoals, Plaids,Kleden,Spreien. Deze stof kan zowel in de lengte als over dwars verwerkt worden dit naar gelang van de afmetingen die u nodig bent. En deze stof is te combineren met onderstaande meubelstoffen. Mocht u vragen hebben over deze stof neem dan gerust contact op en we helpen u graag verder.

Beschikbaarheid: Op voorraad
SKU
20235994
Lengte:
meter
Minimale bestelhoeveelheid: 1,0, te verhogen met stappen van 0,1.
We snijden dit product af op de lengte die u opgeeft, het wordt dus als één geheel geleverd. (niet in losse stukken)
Martindale (kwaliteitsklasse): 25.000 - 50.000 Intensief Woongebruik
Actie: Vanaf 3 eenheden 2% korting, vanaf 5 eenheden 3% korting, vanaf 10 eenheden 5% korting!
meubelstoffen kopen Lars ME Brick T02 is beschikbaar om te kopen in stappen van 0.1
Te combineren met
Product informatie
FABRIEKGARANTIE 2 Jaar
LEVERTIJD 5-9 Werkdagen
KLEUR TINTEN Grijstinten, Zwart-Wittinten
RAL KLEUREN 7009 - Groengrijs 9010 - Zuiver wit
MARTENDEAL (KWALITEITSKLASSE) 25.000 - 50.000 Intensief Woongebruik
SAMENSTELLING 100% pl
VUILWEREND BEHANDELD Water Repellent
LICHTECHTHEID Goed
EENHEID meter
GEBRUIKSTOEPASSING Intensief Woongebruik
Wasbaar 30 Graden
BREEDTE CENTIMETERS 139
PATROON HORIZONTAAL 17,5 cm
PATROON VERTICAAL 17,5 cm
SOORT STOF Platweef stof