meubesltof groothandel Overijssel Lars ME Stripe T24
meubesltof groothandel Overijssel Lars ME Stripe T24
-

Deze RAL-kleur is gelijk of dichtstbijzijnd aan de aangegeven ral kleur. U mag komen kijken in mijn stoffeerderij om deze materialen in het echt te zien. Kleurafwijkingen en tekstfouten voorbehouden.

✓ Gratis verzenden vanaf €175!     Wij verkopen géén imitatie, alleen A-merk    Minimaal 3 jaar fabrieksgarantie    ✓ 25 jaar ervaring en gratis advies!
zebra meubelstof design Lars ME Stripe T02

zebra meubelstof design Lars ME Stripe T02

meubesltof groothandel Overijssel Lars ME Stripe T24

Normale prijs € 51,54 Speciale prijs € 46,90

Deze mooie fijne geweven meubelstof met een mooi ingeweven soort streep zebra design. Deze voelt stevig aan, en kan worden toegepast voor elk soort stoffering binnenshuis en [bedwanden] en decoratief gebruik zoals, Plaids,Kleden,Spreien. Deze stof kan zowel in de lengte als over dwars verwerkt worden dit naar gelang van de afmetingen die u nodig bent. En deze stof is te combineren met onderstaande meubelstoffen. Mocht u vragen hebben over deze stof neem dan gerust contact op en we helpen u graag verder.

Beschikbaarheid: Op voorraad
SKU
20235999
Lengte:
meter
Minimale bestelhoeveelheid: 1,0, te verhogen met stappen van 0,1.
We snijden dit product af op de lengte die u opgeeft, het wordt dus als één geheel geleverd. (niet in losse stukken)
Martindale (kwaliteitsklasse): 25.000 - 50.000 Intensief Woongebruik
Actie: Vanaf 3 eenheden 2% korting, vanaf 5 eenheden 3% korting, vanaf 10 eenheden 5% korting!
meubesltof groothandel Overijssel Lars ME Stripe T24 is beschikbaar om te kopen in stappen van 0.1
Te combineren met
Product informatie
FABRIEKGARANTIE 2 Jaar
LEVERTIJD 5-9 Werkdagen
KLEUR TINTEN Geeltinten, Grijstinten
RAL KLEUREN 1035 - Parelbeige 7021 - Zwartgrijs
MARTENDEAL (KWALITEITSKLASSE) 25.000 - 50.000 Intensief Woongebruik
SAMENSTELLING 100% pl
VUILWEREND BEHANDELD Water Repellent
LICHTECHTHEID Goed
EENHEID meter
GEBRUIKSTOEPASSING Intensief Woongebruik
Wasbaar 30 Graden
BREEDTE CENTIMETERS 139
PATROON HORIZONTAAL 35 cm
PATROON VERTICAAL 35 cm
SOORT STOF Platweef stof